www.paszek-michal.pl.tl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.paszek-michal.pl.tl  Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Peterbilt 377 A/E
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> AMERICAN TRUCK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek23
Zastępca administratora
PostWysłany:


Dołączył: 25 Kwi 2009

Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Milówka/Montreal
Płeć: Mężczyzna

Wypuszczając model 377 A/E Peterbilt znacznie odszedł od klasycznego ciągnika typu "conventional". Ta niezwykle nowoczesna konstrukcja jest zwiastunem stylu amerykańskich trucków ciężkich XXI wieku. Wprowadzona w 1996 r. kabina sypialna Ultra Cab zapewnia komfort na niespotykaną dotychczas skalę.

Zespół badawczo-rozwojowy firmy Peterbilt spędził wiele czasu nad planami konstrukcyjnymi modelu 377. Macierzysta firma Paccar w Seattle wyłożyła olbrzymie środki, aby jej najmłodsza latorośl mogła odnieść sukces. Pojazd testowano na specjalnej trasie, a badania aerodynamiczne prowadzono w tunelu powietrznym. W modelu 377 udało się zachować klasyczną linię trucku i ozdobne elementy chromowane.

Model 377 A/E oferowany jest z różnymi kabinami sypialnymi i w wersjach odpowiadających oczekiwaniom klienta: podwozie może być wykonane ze stali lub aluminium, osie typu Eaton albo Rock, kabina kierowcy z aluminium lub o konstrukcji mieszanej, skrzynia biegów automatyczna albo l0-biegowa manualna. Do wyboru pozostaje 10 wersji silników, przy czym największą popularnością cieszy się Caterpillar Diesel C-10 o mocy 350 KM. Ponadto Peterbilt przygotowany jest do zastąpienia wielu podzespołów ze stali konstrukcjami aluminiowymi, co ma pozwolić na maksymalną redukcję wagi i tym samym dalsze oszczędności zużycia paliwa.

DANE TECHNICZNE:
Producent: Peterbilt TruckCompany, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
Model: 377 A/E
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
Silnik: Caterpillar C-10 o mocy 350 KM (257 kW) przy l8000 obr./min.
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT13710B (10-biegowa)
Resorowanie: resory piórowe
Rama: kratownica, podtużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe
Hamulce: bębnowe Eaton plus ABS Rockwell-Wabco
Ciężar całkowity: ponad 15 t (w USA klasa Cool
Udźwig całkowity: do 70 t



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> AMERICAN TRUCK Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin