www.paszek-michal.pl.tl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.paszek-michal.pl.tl  Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Ranault V.I TRM 200
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> RENAULT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek23
Zastępca administratora
PostWysłany:


Dołączył: 25 Kwi 2009

Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Milówka/Montreal
Płeć: Mężczyzna

Wychodząc naprzeciw potrzebom sił zbrojnych, zainteresowanych nabywaniem pojazdów wojskowych nie obciążonych olbrzymimi kosztami badawczo-rozwojowymi, francuski koncern państwowy Renault opracował program produkcji ciężarówek, opartych bezpośrednio na modelach cywilnych z napędem na cztery koła. Prace badawczo-rozwojowe ograniczyły się jedynie do modyfikacji, nieodzownych ze względu na wojskowe przeznaczenie pojazdu. Dzięki temu koszty produkcji zredukowano do minimum, a cena pozostała zbliżona do modeli wyjściowych.

Ciężar użyteczny modelu TRM 200 wynosi od 4 do 8 ton, stalowa kabina kierowcy może być otwarta (dach twardy, zdejmowany) lub zamknięta, rozstaw kół nieduży, przestrzeń ładunkowa obszerna. Pojazd napędza silnik turbo Renault MIDR 06.02.26 V o mocy 210 KM, zbliżony do stosowanego w średnio-dystansowych ciągnikach cywilnych: jest to 6-cylindrowy rzędowy silnik Diesla o pojemności 6,2 l, znany z długiej żywotności i odporności (a te cechy wojsko zawsze ceniło). W tej wersji, o konfiguracji 4x4, przekładnia rozdzielcza jest oddzielona od skrzyni biegów, a mechanizmy różnicowe osi przedniej i tylnej posiadają po dwie przekładnie redukcyjne.



DANE TECHNICZNE:
Producent: Renault VI, Lyon, Francja Model: TRM 200 Konfiguracja: 4x4
Silnik: 6-cylindrowy, rzędowy, z turbosprężarką, o pojemności 6,2 l i mocy 210 KM
b: 6-biegowa, z odrębną przekładnią rozdzielczą T 600
Resorowanie: z przodu - resory piórowe póteliptyczne, amortyzatory teleskopowe i stabilizator; z tytu - resory piórowe póteliptyczne z przegubami gumowo-metalowymi i stabilizatorem
Rama: podwójne podtużnice stalowe z oblachowaniem ochronnym silnika
Hamulce: bębnowe, sterowane pneumatycznie, układ hamulcowy dwuzakresowy
Ciężar całkowity: 13,5 t



Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany:






Fajna renatka Very Happy
sebek23
Zastępca administratora
PostWysłany:


Dołączył: 25 Kwi 2009

Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Milówka/Montreal
Płeć: Mężczyzna

tak ostra Very Happy w terenie

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany:






to robimy ściepe na taką i jedziemy w pola ^^
darth_maul_93
Moderator
PostWysłany:


Dołączył: 04 Sty 2010

Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Leżajsk
Płeć: Mężczyzna

hehe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> RENAULT Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin