www.paszek-michal.pl.tl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.paszek-michal.pl.tl  Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Nowy Renault MASTER
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebek23
Zastępca administratora
PostWysłany:


Dołączył: 25 Kwi 2009

Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Milówka/Montreal
Płeć: Mężczyzna

W kwietniu 2010 gama samochodów dostawczych Renault Trucks przejedzie kolejne przeobrażenie pojawi się nowy Renault Master. Nowy design, nowa kabina, nowe wersje silnikowe …a do tego wszystkiego możliwość wyboru Mastera z napędem na tylne koła.
Cały rok będzie mijał pod znakiem kolejnych nowości z pod znaku Mastera: furgon, podwozie pod zabudowę, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną i inne, a wszytko dostępne z przednim bądź tylnym napędem, z pojedynczymi bądź podwójnymi kołami na tylnej osi.

Nowość w gamie Renault Trucks nowy Master został zaprojektowany tak, aby dzień po dniu ułatwiać pracę zawodowcom, zwiększać ich wydajność, zapewniać niskie zużycie paliwa oraz poczucie komfortu.

Pojazdy o masie całkowitej od 2,8 do 4,5 tony, czy to podwozia pod zabudowę (ładowność do 2254 kg) czy tez furgony (ładowność do 2295 kg) o pojemności do 17 m3, z przednim czy tylnym napędem – Master jest gotów przewieźć niemalże wszystko i to przy spalaniu nawet poniżej 8 l /100 km.

Nowy, wygodny fotel kierowcy jest obietnicą wysokiego komfortu pracy, podobnie jak pozycja za kierownicą przypominająca tą z samochodów osobowych, zintegrowany system nawigacji Tom-Tom®, pojemne schowki oraz rozwiązanie pozwalające przekształcić kabinę w mobilne biuro.

Praca kierowcy jest także niezwykle łatwa dzięki rozwiązaniom zastosowanym w przestrzeni ładunkowej: szerokim drzwiom oraz bardzo nisko położonej podłodze przestrzeni ładunkowej (542 mm).

Renault Master: bogata, dopasowana oferta
Nowa bogata ofertę Renault Master została zaprojektowana taka by spełnić wszelkie oczekiwania klientów poszukujących pojazdów w segmencie 2,8 do 4,5 tony masy całkowitej. Wychodząc od samonośnej konstrukcji pojazdu dzięki bogatej ofercie konfiguracji Master może być dostosowany do niemalże każdego zastosowania.

W wersji furgon, niezależnie czy z napędem na przednie, czy tylne koła, Renault Master ma 3 rozstawy osi 3182, 3682 oraz 4332 mm, z krótkim bądź długim tylnym zwisem, długość przestrzeni ładunkowej do 4383 mm, 3 wysokości i skrzynie biegów, manualną albo zautomatyzowaną.

Jeszcze przed wakacjami pojawią się wszystkie wersje podwozia z kabiną pozwalające na zabudowanie:
- nadwozi o długości 3182 – 4838 mm w wersji z napędem na koła przedniej osi
- nadwozi o długości 3182 – 5746 mm w wersji z napędem na koła tylnej osi (koła pojedyncze)
- nadwozi o długości 3639 – 5468 mm w wersji z napędem na koła tylnej osi (koła podwójne)
Pojazdy z napędem na koła tylnej osi, najbardziej oczekiwane przez klientów Renault Trucks rozwiązanie.

Gama Renault Master została uzupełniona przez tylnonapędowe pojazdy z pojedynczymi bądź podwójnymi kołami na osi tylnej. Stanowi to doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty pojazdów z napędem na koła przednie które były budowane ze szczególnym naciskiem na optymalizację ładowności.

Zawieszenie pojazdu jest dopasowane do każdej wersji. W przypadku pojazdów z ogumieniem pojedynczym z tyłu, resory są dwupiórowe, podczas gdy dla pojazdów z kołami bliźniaczymi z tyłu trójpiórowe. Główne przeznaczenie pojazdów tylnonapędowych to podwozia z kabiną pojedynczą i brygadową, ale dostępne będą także furgony.

Wersje silnika
Renault Master jest dostępny z silnikiem 2,3 L dCi w wersji Euro 4 w trzech wartościach mocy: 100 KM, 125 KM oraz 150 KM z maksymalnym momentem obrotowym od 1250 obr/min dla lepszych osiągów pojazdu. Dostępne są także silniki Euro 5, które dzięki zastosowaniu filtra cząstek stałych już dzisiaj spełniają normę czystości spalin która zacznie obowiązywać w końcu 2011 roku. Oznacza to ze samochód może wjechać także do stref o ograniczonej emisji

Na zewnątrz i wewnątrz
Codzienna praca z Masterem jest teraz bardziej wydajna. Wnętrze kabiny zostało zaprojektowane od nowa tak, aby zaoferować jak najwięcej schowków, także takich pomysłowych jak zamykany schowek na komputer / dokumenty formatu A4 czy specjalne zagłębienie na telefon komórkowy. Dostępna jest także składana „biurowa” konsola centralna.

Dodatkowo dostępnych jest mnóstwo małych schowków przydatnych kierowcy takich jak schowek na okulary, uchwyt na napoje czy butelkę wody a schowek przed pasażerem może być chłodzony. Dodatkowo oferowane wyposażenie może zawierać zestaw bluetooth do połączenia telefonu, kartę hands-free czy zintegrowaną nawigację GPS TomTom® ze stacjami serwisowymi Renault Trucks.

Także przestrzeń ładunkowa furgonów jest przyjazna dla użytkowników. Boczne drzwi o szerokości 1270 mm, to duże ułatwienie podobnie jak położenie podłogi przestrzeni ładunkowej nad powierzchnią jezdni:
542 mm – dla pojazdów z napędem na koła przedniej osi
672 mm – dla pojazdów tylnonapędowych z kołami pojedynczymi
700 mm – dla pojazdów tylnonapędowych z kołami bliźniaczymi

Tylne drzwi mogą być otwierane o kąt 270° a wnętrze przestrzeni ładunkowej może być wykończone drewnopochodną wykładziną.

Takie parametry na pewno uczynią prace z nowym Masterem bardziej przydatną dla ludzi, którzy muszą w ciągu dnia załadować i rozładować pojazd nawet do 30 razy.

Renault Master ekonomiczne narzędzie
Niskie zużycie paliwa oraz ograniczone koszty eksploatacji to niewątpliwie mocne strony nowego Renault Master.Nowy silnik zapewnia doskonały kompromis pomiędzy mocą, momentem obrotowym oraz zużyciem paliwa. Udowadniają to poniższe rezultaty: pojazd ze 125 konnym silnikiem Euro4, w wersji L2H2 spala poniżej 8 litrów paliwa na 100 km i emituje przy tym mniej niż 227 g CO2 na km (cykl NEDC) co jest około 7% mniej niż poprzedni Master, bez strat w osiągach pojazdu.

Dodatkowo w pojazdach 125 i 150 KM można obniżyć zużycie paliwa poprzez wybranie zautomatyzowanej skrzyni biegów. Niezależnie od tego w samochodach z manualną skrzynia biegów dostępny będzie system „Freeshift” sugerujący kierowcy wybór przełożenia.

Nowy Renault Master to także samochód niezwykle efektywny dzięki wysokiej ładowności wynoszącej w zależności od wersji: 994kg do 1,684kg w furgonach przednionapędowych oraz 1,397kg (dmc 3.5t) do 2,254kg (dmc 4.5t) w przypadku pojazdów tylnonapędowych

Silniki Euro 5 nowego Mastera wyposażono w filtr cząstek stałych nowej generacji, który oczyszcza się w trakcie gdy silnik pracuje na biegu luzem. Dzięki temu nie ma negatywnego wpływu filtra na zużycie paliwa ani na osiągi pojazdu.

Nowy filtr cząstek stałych: jak to działa?
Nowy filtr cząstek stałych wyposażono w piąty, niezależny wtryskiwacz w rurze wydechowej. W porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań wtryskiwacz ten jest zupełnie niezależny od układu zasilania paliwem silnika I pracuje tylko i wyłącznie na potrzeby oczyszczania filtra cząstek stałych.

Kiedy w filtrze zostanie wykryta zwiększona ilość sadzy ww. wtryskiwacz podaje dawkę paliwa do gazów wydechowych podnosząc ich temperaturę (do ponad 570 oC). Filtr cząstek stałych znajdujący się zaraz za wtryskiwaczem wykorzystuje podniesione ciepło do zredukowania nagromadzanych cząstek.

Dzięki temu rozwiązaniu proces oczyszczania filtra nie zależy już od prędkości pojazdu, prędkości obrotowej silnika czy długości przejazdu w przeciwieństwie do powszechnie stosowanych obecnie na rynku rozwiązań. Master jest także ekonomiczny dzięki długim przebiegom międzyprzeglądowym wynoszącym np. dla Renault Master Euro4 - 40,000 km.

Renault Master: doskonałe uzupełnienie gamy pojazdów dostawczych Renault Trucks
Gama pojazdów dostawczych Renault Trucks oferuje wysoką jakość, niezawodności, zyskowność. Wszystko to dzięki wysokiej jakości materiałom użytym do budowy pojazdu i jego wykończenia oraz nowoczesnej konstrukcji układu napędowego.

Nowego Mastera będzie można oglądać na stoisku Renault Trucks w trakcie trwania wystawy Solutrans w Lyon od 2 do 6 marca 2010.
Więcej: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin