www.paszek-michal.pl.tl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.paszek-michal.pl.tl  Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Silnik PACCAR MX na rynku amerykańskim
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
behemoth
Administrator
PostWysłany:


Dołączył: 05 Kwi 2009

Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PACCAR, właściciel firmy DAF Trucks, latem 2010 roku wprowadzi na rynek amerykański silnik PACCAR MX, przeznaczony do montażu w samochodach ciężarowych marek Kenworth i Peterbilt. Silnik PACCAR MX zaprojektowano z myślą o zapewnieniu klientom marek Kenworth i Peterbilt na całym świecie najwyższej w branży wydajności, niezawodności i efektywności zużycia paliwa.

„Pięćdziesiąt lat projektowania silników oraz zdobywania specjalistycznej wiedzy w zakresie ich produkcji przyczyniło się do uplasowania przez PACCAR w gronie wiodących producentów silników wysokoprężnych na świecie” – powiedział Jim Cardillo, prezes PACCAR. „Ponad 125.000 silników PACCAR MX zamontowanych w ciężarówkach firmy DAF na całym świecie funkcjonuje doskonale”. Cardillo dodał również, że „silnik PACCAR MX zaprojektowano zgodnie z przepisami w zakresie emisji spalin w 2010 roku wprowadzonymi przez Agencję Ochrony Środowiska (ang. Environmental Protection Agency, EPA).

W surowych i ciężkich warunkach Ameryki Północnej silnik poddano testom, w ramach których przeszedł on z sukcesem próbę ponad 50 milionów mil. PACCAR z dumą wprowadza ten sprawdzony silnik charakteryzujący się właściwościami zapewniającymi mu wiodącą pozycję pośród silników pozostałych producentów w branży i przeznaczony do montażu w samochodach ciężarowych marki Kenworth i Peterbilt.”


Silnik PACCAR MX
Silnik PACCAR MX jest dostępny w wersjach o mocy od 380 do 485 koni mechanicznych i z momentem obrotowym do 2 400 Nm. Ten zakres mocy w połączeniu z doskonałą efektywnością zużycia paliwa, wysoką niezawodnością, trwałością, niewielką masą własną oraz niskim kosztem utrzymania sprawia, że jest on idealnym wyborem zarówno w przypadku transportu długodystansowego jak i pozostałych zastosowań w branży.

Craig Brewster, zastępca wiceprezesa PACCAR, powiedział „Oczekujemy z radością chwili, w której udostępnimy naszym klientom najlepszy w swojej klasie, zintegrowany i zoptymalizowany układ napędowy. W przypadku samochodów ciężarowych marki Kenworth i marki Peterbilt, silnik PACCAR MX generuje do 485 koni mechanicznych i charakteryzuje się wysokim osiągiem w szerokim przedziale prędkości obrotowych silnika. Oprócz doskonałości operacyjnej, PACCAR opracował również i zapoczątkował zastosowanie stopu żelazowo-grafitowego (ang. compacted graphite iron, CGI) do produkcji kadłuba silnika MX oraz głowicy cylindrów”.

„Ten doskonały surowiec jest bardziej trwały i lżejszy niż tradycyjnie stosowane żeliwo szare, co pozwala na uzyskanie wyższych mocy w stosunku masy własnej.” dodał Brewster. „Elektronicznie kontrolowany system wysokociśnieniowego wtrysku paliwa zapewnia ekonomiczne zużycie paliwa i wspomaga utrzymanie emisji spalin na niskim poziomie zgodnym z wymogami EPA. Projekt kadłuba silnika i tylny napęd rozrządu przyczyniają się do znacznie niższego poziomu hałasu w kabinie i tym samym zapewniają kierowcy bardziej komfortowe miejsce pracy. Hamulec silnikowy zapewnia wysokie osiągi w szerokim zakresie obrotów silnika.”

Technologie SCR i EGR w świetle wymogów EPA w zakresie emisji spalin w 2010 roku
„W celu spełnienia wymogów wynikających z przepisów EPA dotyczących emisji silników wysokoprężnych w 2010 roku, w silnikach PACCAR MX przeznaczonych do montażu w samochodach ciężarowych marek Kenworth i Peterbilt zastosowano technologię selektywnej redukcji katalitycznej (ang. Selective Catalytic Reduction, SCR) w połączeniu z systemem recyrkulacji spalin (ang. Exhaust Gas Recirculation, EGR). Połączenie obu systemów zapewnia udostępnienie klientom marek Kenworth i Peterbilt wysokoefektywnego rozwiązania spełniającego wymogi EPA obowiązujące w 2010 roku. Światowej klasy pojazdy PACCAR, DAF CF85 i XF105, w których zastosowano technologię SCR umożliwiającą zgodność z normą Euro 4 i normą Euro 5, cieszą się niesłabnącym powodzeniem od kilku lat” podkreślił Dan Sobic, wiceprezes wykonawczy PACCAR.

Globalna sieć sprzedaży PACCAR świadczy usługi w zakresie obsługi klientów na znakomitym poziomie.Autoryzowani dealerzy marek Kenworth, Peterbilt i DAF zapewniają klientom dostępność indywidualnych części zamiennych do silników PACCAR MX oraz świadczą usługi serwisowe w ponad 1.900 lokalizacjach. Silnik PACCAR MX zaprojektowano z myślą o łatwej obsłudze, co skutkuje poprawą efektywności infrastruktury serwisowej. W obiektach serwisowych zatrudniani są przeszkoleni technicy posiadający stosowne uprawnienia i przechowywany jest kompletny asortyment części zamiennych. Telefoniczne Centra Obsługi Klienta PACCAR (ang. Call Centres) udzielają klientom pomocy technicznej 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu i 365 dni w roku.

Silnik PACCAR MX wyróżniony w Azji
Przez trzy lata z rzędu, podczas imprezy targowej Bus World Asia Exhibition odbywającej się w Szanghaju (Chiny), PACCAR zdobył nagrodę w kategorii najlepszy silnik roku (ang. Best Engine of the Year Award) właśnie za jednostkę napędową PACCAR MX. Silnikowi PACCAR MX przyznano to wyróżnienie za niezawodność, trwałość i efektywność zużycia paliwa pozwalającą PACCAR na zajęcie wiodącej pozycji na chińskim rynku autobusów.

PACCAR jest wiodącym w skali międzynarodowej dostawcą rozwiązań technologicznych w zakresie projektowania i produkcji wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy w lekkich, przeciętnych i ciężkich warunkach samochodów ciężarowych marek Kenworth, Peterbilt i DAF, a także w zakresie zapewnienia usług wsparcia i obsługi swoim klientom. PACCAR świadczy również usługi finansowe, zapewnia rozwiązania w zakresie technologii informacyjnej oraz zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów ciężarowych stanowiących główny przedmiot prowadzonej przez nią działalności. Główna strona PACCAR znajduje się pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] Akcje spółki są przedmiotem obrotu na giełdzie papierów wartościowych NASDAQ (symbol PCAR).
Więcej: [link widoczny dla zalogowanych]


źródło: etransport.pl


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paszek-michal.pl.tl Strona Główna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin